The Birdhouse
Toen we benadert werden door start-up accelerator The Birdhouse om mee te werken aan hun gloednieuwe website, konden we haast niet wachten om er in te vliegen! Een straffe website bouwen voor een organisatie die jonge en beloftevolle start-ups helpt op de weg naar het succes? Graag!
De website moest uiteraard een hoop informatie uitdragen, maar dan wel op een toffe, dynamische en jonge manier. Niet alleen omdat het Birdhouse-team zelf bestaat uit jonge, ondernemende mensen. Maar ook omdat het natuurlijk matched met hun beoogde doelpubliek van (vaak jonge) startende ondernemers.
Link2030
Om de klimaatdoelstellingen van 2050 haalbaar te maken, is er heel wat nodig. TechLink en F.E.E. bundelen de krachten en geven hun visie op de energie voor morgen in hun rapport LINK2030.
Wij mochten instaan voor de creatie van de bijhorende mini-website op basis van Craft CMS. Het resultaat is een functionele en aangename website die op eenvoudige wijze informatie omtrent het thema en rapport verschaft.
IB Travel
Onze collega’s van Lobkey Monster kwamen aankloppen om deze nieuwe website voor het reisbureau IB Travel te ontwikkelen. Alleen al bij het zien van de foto’s konden we ook al een beetje wegdromen. Het was dan ook met veel enthousiasme dat we deze WordPress website bouwden.
Body&Bess
We kregen de opdracht om de bestaande webshop om te bouwen tot een nieuwe en verbeterde versie. Body&Bess 2.0 zeg maar.
Het resultaat is een vlot werkende meertalige B2B en B2C webshop geheel op maat gebouwd a.d.h.v. Woocommerce. Naast de shop zijn er ook enkele interessante features zoals een Store Locator, Accountbeheer voor klanten, veelgestelde vragen en een geïntegreerde blog.
Mastr
Voor Mastr, een expert in influencer marketing, mochten we het totaalpakket voorzien: branding, ontwerp en ontwikkeling.
Het resultaat is een jonge, digitale stijl die tegelijk ook zich kan richten naar de B2B professional die zelf op zoek is naar influencers.
Marblo 2020
We waren enthousiast toen de Willy Naessens Group ons opnieuw benaderde om de website voor hun merk ‘Marblo Culinair’ opnieuw te bouwen.
Het merk was intussen reeds geëvolueerd en had onder andere nieuwe verpakkingen. Op basis hiervan hebben wij dan ook een nieuwe website ontworpen.
ProDongle
Modern, eenvoudig en toegankelijk. Dat waren de drie kernpunten bij het ontwerpen en ontwikkelen van de website van ProDongle.
Het resultaat is een strakke responsive website waar ProDongle’s oplossingen, bestaande uit fysieke producten in combinatie met een eigen SaaS applicatie, centraal staat. De oplossingen, industrieën, productpagina’s, dealers en veelgestelde vragen dienen een gebruiker alle info te verschaffen om overtuigd te worden een demo aan te vragen.
Charline Vé
Een strakke website zonder al te veel gedoe, beschikbaar op alle schermen, dat past bij Health & Beauty Charline Vé.
We bouwden deze in WordPress zodat zij als jonge onderneemster zelf in staat is om alle info aan te passen.
Energent
Energent, een burgercoöperatie voor hernieuwebare energie, zet zich dagdagelijks in om de wereld energiezuiniger en klimaatneutraler te maken.
Wij zetten onze schouders dan ook met veel plezier onder hun WordPress website, waarbij gebruiksvriendelijkheid voor zowel de bezoeker als de beheerder van de website centraal moeten staan. Zo kunnen de mensen van Energent zelf eenvoudig en snel nieuwe projecten, informatie, etc. toevoegen aan hun website.
Elevate
Het ELEVATE project heeft als doel om een baarmoederhalskanker self-tester te ontwikkelen en promoten. Nadat onze collega’s Ingedingen en Lobkey Monster ingeschakeld waren voor het logo en ontwerp van de website, was het aan ons om deze te ontwikkelen.