Adverteren op zoekwoorden

Samen bepalen we welke zoekwoorden relevant zijn voor jouw advertenties en bekijken we hoeveel je wenst te bieden voor een klik op zo'n advertentie. Hoe hoger het bod, hoe meer kans dat jouw advertentie getoond wordt.

Gericht adverteren

Een groot voordeel is dat je advertenties gericht getoond worden aan mensen die een interesse aangeven in wat jij aanbiedt. Dit is anders dan het plaatsen van een offline advertentie waarbij je een breed bereik hebt, maar vaak weinig relevant.

Optimaliseren

Jouw advertenties kunnen voortdurend geoptimaliseerd en bijgestuurd worden. Zo verhogen onze SEA-experten de kans dat jouw advertentie zo effectief mogelijk converteren voor een zo laag mogelijk budget.

Korte termijn

Het toepassen van een SEA strategie leidt al op korte termijn naar resultaten omdat jouw advertenties sneller op de eerste pagina's verschijnen dan bij het opbouwen van jouw organische positionering via SEO.

SEA ≠ SEO

Door te adverteren op Google, zorgen we dat jouw betaalde advertenties hoog verschijnen bij de zoekresultaten. Maar dit heeft geen langdurige impact op het organische zoekverkeer naar jouw website. Dat bereik je door middel van Search Engine Optimization (SEO). Beide strategieën kunnen mekaar aanvullen, maar niet vervangen.

Adverteren op Google?

Aarzel dan niet en contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek.